Το παγκόσμιο ενδιαφέρον για πληρωμές με κρυπτονομίσματα αυξάνεται, σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard. Το 40% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά νομίσματα για να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον μια αγορά τους επόμενους 12 μήνες.
Όπως θα περίμενε κανείς, οι millennials (εκείνοι που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996) είναι ιδιαίτερα πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτήν τη μέθοδο πληρωμής. Ένα εκπληκτικό 77% των millennials θέλει να μάθει περισσότερα για το πώς λειτουργούν τα κρυπτονομίσματα, ενώ το 75% δηλώνει ότι θα ήταν έτοιμοι να αρχίσουν να χρησιμοποιούν BTC και altcoins αν τα καταλάβαιναν καλύτερα.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Mastercard New Payments Index, που στοχεύει στη μέτρηση των αντιδράσεων του κοινού σε αναδυόμενες μεθόδους πληρωμής. Συνολικά, το 93% των ερωτηθέντων θα εξετάσει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιεί τουλάχιστον έναν πρωτοποριακό τρόπο διευθέτησης συναλλαγών – όπως crypto, biometrics, QRcodes ή ανέπαφα.
O covid μας έκανε να σκεφτόμαστε διαφορετικά
Σύμφωνα με την εταιρεία (η οποία η ίδια εργάζεται σε projects που επιτρέπουν σε εκατομμύρια πελάτες να χρησιμοποιούν κρυπτονομίσματα εάν το επιθυμούν), η πανδημία «έχει ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δοκιμάσουν ευέλικτες νέες επιλογές πληρωμής για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, όταν το θέλουν».
Ο επικεφαλής προϊόντων της Mastercard, Craig Vosburg, εξήγησε:
«Η πανδημία μας έκανε να σκεφτόμαστε διαφορετικά, εν μέρει από αναγκαιότητα. Για να προσφέρουμε τις επιλογές και την ευελιξία που χρειάζονται οι καταναλωτές και οι λιανοπωλητές παγκοσμίως πρέπει να προσφέρουμε μια σειρά λύσεων πληρωμών που είναι εύκολα προσβάσιμες και πάντα ενεργές. Καθώς κοιτάζουμε μπροστά, πρέπει να επιτρέψουμε όλες τις πιθανές επιλογές, τόσο στα φυσικά κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, να διαμορφώσουμε το εμπόριο και να κάνουμε την ψηφιακή οικονομία να λειτουργεί για όλους ».
Περισσότερα από 15.500 άτομα ερωτήθηκαν στην έρευνα της Mastercard.
Παρά τις ανησυχίες ότι τα κρυπτονομίσματα ενδέχεται να είναι πολύ ασταθή για καθημερινές πληρωμές, μια σειρά από μεγάλα brandsς έχουν αρχίσει να επιτρέπουν στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν κρυπτονομίσματα όπως το Bitcoin και ο Ether. Η PayPal επιτρέπει τώρα στους πελάτες της στις Η.Π.Α. να πληρώνουν με κρυπτονομίσματα σε εκατομμύρια εμπόρους, ενώ το eBay επιβεβαίωσε ότι διερευνά την πιθανότητα να ακολουθήσει.