Αυτή την εβδομάδα, είδαμε επωνυμίες όπως οι Nike, Smurfs και Starbucks να λανσάρουν τα δικά τους συλλεκτικά NFT, υποδηλώνοντας την πίστη των μεγάλων επωνυμιών στη δυνατότητα των ψηφιακών στοιχείων να αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών και της κοινότητας. Τα δεδομένα δείχνουν επίσης μια αλλαγή στη συμπεριφορά των traders που χρησιμοποιούν NFT marketplaces. Το OpenSea και το Uniswap NFT Aggregator ξεπέρασαν το Blur, το οποίο έχασε το 39% των μοναδικών ενεργών πορτοφολιών τις τελευταίες επτά ημέρες.
Τα παιχνίδια blockchain συνεχίζουν να παρουσιάζουν σταθερή ανάπτυξη όσον αφορά τους ενεργούς χρήστες καθώς η ισχυρή παρουσία της Ασίας τα ωθεί ψηλότερα. Οι NAVER Z και Krafton πρόκειται να κυκλοφορήσουν ένα παιχνίδι Metaverse αργότερα φέτος. Στο ίδιο κύμα, η Decrypt ανακοίνωσε την κυκλοφορία του portal web3 gaming της για να εξυπηρετεί περιεχόμενο ειδικά για τον κλάδο.
Το πιο ακριβό NFT που πωλήθηκε την περασμένη εβδομάδα ήταν το Bored Ape Yacht Club #5230 . Το NFT πωλήθηκε για 300 ETH (582.042 $ τη στιγμή της πώλησης).
Για τη γενικότερη αγορά των NFT , αυτή ήταν μια κόκκινη εβδομάδα. Και οι 10 μεγαλύτερες συλλογές (σε όρους όγκου συναλλαγών την ίδια περίοδο) είδαν τις τιμές τους να μειώνονται -14,5% κατά μέσο όρο σε αντίθεση με την προηγούμενη εβδομάδα, με εξαίρεση το Clone X που είχε μια ταπεινή αύξηση +5%.
Το Marketplace Aggregator Blur έχασε το 39% του UAW σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα, υποδεικνύοντας ότι οι χρήστες μπορεί να αποφάσισαν να γυρήσουν στους ανταγωνιστές OpenSea Pro και Uniswap NFT Aggregator. Τα δύο κορυφαία στην κατάταξη αποκεντρωμένων marketplaces.
Τα Starbucks κυκλοφόρησα μια νέα συλλογή με 5.000 μοναδικά NFT στο NiftyGetaway, υποδηλώνοντας την εμπιστοσύνη της μάρκας στις δυνατότητες των NFT για την οικοδόμηση πίστης στην πελατιακή βάση τους. ( MarketWatch )
Ομοίως, η Nike ανακοίνωσε το πρώτο της NFT airdrop στην web3 κοινότητα Swoosh. Τη συλλογή Our Force Poster θα ακολουθήσει η συλλογή των ψηφιακών sneakers της Nike. ( Nike )
Η Smurfs Society συνεργάστηκε με τη Rarible για μια δημοπρασία με αγαλματίδια των Στρουμφ.
Το DappRadar συνεργάσεται με τη BNB Chain για την καμπάνια How to Explore the Metaverse στο SecondLive , χαρίζοντας $40.000 σε βραβεία. ( DappRadar )
Την επόμενη εβδομάδα θα κυκλοφορήσει η συλλογής επίσης μια γνωστής παραδοσιακής μάρκας, αυτή τη φορά της Hot Wheels. ( Rarible )