Ρίχνοντας περισσότερο φως σε αυτό που θα μπορούσε να γίνει ένα από τα πιο αναγνωρισμένα token airdrops, η ομάδα πίσω από το Telegram παιχνίδι Tap-to-earn, Hamster Kombat κυκλοφόρησε ένα νέο White Paper την Τρίτη με λεπτομέρειες σχετικά με τα tokenomics του έργου.
Η ομάδα του Hamster Kombat, ισχυρίστηκε ότι θα ήταν το “μεγαλύτερο airdrop στην ιστορία των κρυπτονομισμάτων” και επίσης ισχυρίστηκε ότι το παιχνίδι έχει τώρα 300 εκατομμύρια χρήστες. Σύμφωνα με το whitepaper, το 60% του επερχόμενου token airdrop θα «αφιερωθεί» στους παίκτες.
«Τα υπόλοιπα προορίζονται για την παροχή ρευστότητας στην αγορά, συνεργασίες και επιχορηγήσεις οικοσυστημάτων, επιβράβευση ομάδων και άλλα αντικείμενα», ανέφερε επίσης η λευκή βίβλος. Οι προγραμματιστές του παιχνιδιού δήλωσαν ότι εταιρείες επενδύσεων ή οι VCs δεν υποστηρίζουν το Hamster Kombat και, ως εκ τούτου, δεν υπόκεινται σε “πίεση πώλησης”.
Η ομάδα είπε επίσης ότι το έργο είναι ήδη μια «κερδοφόρα επιχείρηση» και «δεν υπάρχει ανάγκη να πουληθούν μαζικά tokens για την πληρωμή των λογαριασμών».
Το Hamster Kombat έχει αναδειχθεί ως ένα περίεργο αίνιγμα στον κόσμο των κρυπτονομισμάτων. Οι ανώνυμοι ιδρυτές του φαίνεται να έχουν δημιουργήσει, σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, μια ισχυρή κοινότητα παικτών που θέλουν να κερδίσουν συμβολικές ανταμοιβές παίζοντας το απλό παιχνίδι με κλικ που βασίζεται στο The Open Network ή TON blockchain. Αν και δεν είναι σαφές πόσα bots υπάρχουν τη συνολική βάση χρηστών του Hamster Kombat, φαίνεται ότι το παιχνίδι έχει προσελκύσει μεγάλη προσοχή.
Το παιχνίδι επωφελήθηκε από την επιτυχία ενός άλλου Tap-to-earn παιχνιδιού στο Telegram, του Notcoin, το οποίο τον Μάιο μοίρασε περισσότερα από 80 δισεκατομμύρια NOT tokens , αξίας περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων εκείνη την εποχή. Οι ιδρυτές του Hamster Kombat είπαν πρόσφατα στο The Block ότι η επιτυχία του Notcoin ενέπνευσε το παιχνίδι τους.
Την Τρίτη, το Hamster Kombat ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει πέρα από αυτό το πρώτο airdrop, αποκαλώντας το “το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση του οικοσυστήματος Hamster, το οποίο θα επεκταθεί πολύ πέρα από το τρέχον παιχνίδι”. Οι προγραμματιστές είπαν ότι το παιχνίδι έχει 50 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά σε 190 χώρες.