Η Nike και η Αdidas μπήκαν επίσημα στο metaverse. Η Nike, πρώτη ανακοίνωσε τα εγκαίνια της δικής της πλατφόρμας στο Roblox με το όνομα Nikeland.
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. Ο γίγαντας αθλητικών ειδών Adidas έβαλε φωτιά στον κόσμο των κρυπτονομισμάτων με ένα Twitt το απόγευμα της Τετάρτης με την ανακοίνωση: «Συνεργαζόμαστε με την Coinbase», προτού ολοκληρώσει το tweet λέγοντας δεν είναι «μάλλον τίποτα».
Η κίνηση δείχνει ότι η θεσμική υιοθέτηση των κρυπτονομισμάτων αυξάνεται και η Adidas χτίζει παρουσία στο metaverse.
Την Τρίτη, ο επίσημος λογαριασμός Twitter του παιχνιδιού της Animoca, The Sandbox, απηύθυνε ένα tweet στην Adidas που Έγραφε : «Γεια σου @adidasoriginals , τίποτα δεν είναι αδύνατο στο Metaverse. Τι θα συμβεί αν προσκαλέσουμε όλους τους αρχικούς στοχαστές και πράττοντες να σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον μας;»
Ένας εκπρόσωπος της Adidas είπε στο CityAM την Πέμπτη ότι η συνεργασία με την Coinbase αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Adidas να κερδίσει ερείσματα στο metaverse. Ο εκπρόσωπος είπε: «Το Metaverse είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία, καθιστώντας το μια ενδιαφέρουσα πλατφόρμα για την Adidas».
Λοιπόν, πού μπαίνει το The Sandbox; Θα δούμε σύντομα μια πόλη για ψώνια εντός του παιχνιδιού γεμάτη με διακριτικά wearables της Adidas; Και τι ρόλο παίζει η Coinbase; Οι λεπτομέρειες είναι λεπτές, αλλά οι ανταγωνιστές της Adidas κάνουν παρόμοιες κινήσεις προς το metaverse.
Μόλις μια εβδομάδα νωρίτερα, η Nike υπέβαλε τέσσερα αιτήματα για εμπορικά σήματα «“virtual goods” στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ. Τα αρχεία φέρεται να απαριθμούν διάφορα ψηφιακά αγαθά, όπως καλύμματα κεφαλής, γυαλιά, τσάντες, σακίδια πλάτης και αθλητικό εξοπλισμό.
Φαίνεται ότι ο πόλεμος των παπουτσιών θα μπορούσε να μεταφερθεί στην εικονική πραγματικότητα σύντομα… Πιο δομημένο δείχνει να είναι το Nikeland, η εικονική αρένα παιχνιδιών της Nike που χτίστηκε εμπνευσμένη από την έδρα του Beaverton που περιλαμβάνει έναν ολόκληρο εικονικό κόσμο όπου οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε μίνι παιχνίδια.
Είναι αδύνατο να πούμε περισσότερα για τη μεταστροφή της Adidas σε αυτή τη συγκυρία προς το Metaverse, παρά το μεγάλο χρηματικό ποσό που έχει ξοδέψει η Adidas όλα αυτά τα χρόνια σε διαφημιστικές καμπάνιες και συνθήματα, αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο!