Η JPMorgan, η μεγαλύτερη τράπεζα στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι έγινε το πρώτο τραπεζικό ίδρυμα που έφτασε στο metaverse, έχοντας ανοίξει ένα lounge στην Decentraland.
Εκτός από τα αποκαλυπτήρια του lounge της Onyx (το όνομα αναφέρεται στη bank’s suite υπηρεσιών που βασίζονται στο Ethereum), η JPMorgan κυκλοφόρησε επίσης ένα έγγραφο που διερευνά πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν ευκαιρίες στο metaverse.
“Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους πελάτες να μάθουν περισσότερα για το metaverse ,” δήλωσε σε ένα email η Christine Moy, επικεφαλής του τμήματος κρυπτονομισμάτων και metaverse της JPMorgan. Η τρέχουσα πραγματικότητα είναι ότι πρέπει να χτιστεί στη συνέχεια η τεχνολογία, η εμπορική υποδομή, η ιδιωτικότητα της ταυτότητας και το εργατικό δυναμικό, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε το πλήρες δυναμικό της ζωής μας στο metaverse».
Με την επικρατούσα αποδοχή των NFT, το περασμένο έτος σημειώθηκε μια πρόοδος ‘χωρίς ανάσα’ στο metaverse, με μια γκάμα από καθηλωτικά παιχνίδια και ψυχαγωγία , που τροφοδοτούνται από ολοκληρωμένες εμπορικές εφαρμογές. Τον Ιανουάριο, ο κολοσσός των ηλεκτρονικών Samsung άνοιξε μια αντιγραφή του καταστήματός του στη Νέα Υόρκη, στην Decentraland και τον Νοέμβριο τα Barbados ίδρυσαν πρεσβεία metaverse , επίσης στην Decentraland.
Η JPMorgan ξεκινά την αξιολόγησή της για τα «metanomics» επισημαίνοντας ότι η μέση τιμή ενός αγροτεμαχίου εικονικής γης διπλασιάστηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2021, πηδώντας από 6.000 $ τον Ιούνιο σε 12.000 $ έως τον Δεκέμβριο στους τέσσερις κύριους ιστότοπους του Web 3 metaverse: Decentraland, The Sandbox, Somnium Space και Cryptovoxels.
«Με τον καιρό, η εικονική αγορά ακινήτων θα μπορούσε να αρχίσει να έχει υπηρεσίες όπως στον φυσικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων πίστωσης, στεγαστικών δανείων και ενοικίασης», ανέφερε η έκθεση της JPMorgan. Πρόσθεσε ότι η διαχείριση εξασφαλίσεων αποκεντρωμένης χρηματοδότησης (DeFi) θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στο παιχνίδι και ότι αντί για τις παραδοσιακές εταιρείες χρηματοδότησης αυτό θα μπορούσε να γίνει από αποκεντρωμένους αυτόνομους οργανισμούς (DAO).
Η εργασία στο metaverse θα είναι επίσης επικερδής, ανέφερε η έκθεση, υποδεικνύοντας μια σειρά από παρόχους ψυχαγωγίας, καθώς και εφαρμογές όπως το RTFKT, ένας εικονικός σχεδιαστής παπουτσιών που αποκτήθηκε πρόσφατα από τη Nike . Μια άλλη μεγάλη δαπάνη πιθανότατα θα είναι στη διαφήμιση, είπε η τράπεζα, επικαλούμενη μια πρόβλεψη ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις εντός του Metaverse πρόκειται να φτάσουν τα 18,41 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.
Η δημοσίευση της JPMorgan προσπάθησε να απεικονίσει το hype του metaverse σε σχέση με την πραγματικότητα, δηλώνοντας ότι πολλοί τομείς πρέπει να βελτιωθούν. Αυτά περιλαμβάνουν τη συνολική εμπειρία χρήστη και την απόδοση των avatar, καθώς και την εμπορική υποδομή.
«Πιστεύουμε ότι το κάθε virtual gaming landscape (κάθε εικονικός κόσμος με τον δικό του πληθυσμό, το ΑΕΠ, το νόμισμα εντός του παιχνιδιού και τα ψηφιακά του στοιχεία) έχει στοιχεία που παραλληλίζονται με την υπάρχουσα παγκόσμια οικονομία», σύμφωνα με την έκθεση της τράπεζας. “Αυτό είναι όπου οι βασικές μας ικανότητες, όπως οι διασυνοριακές πληρωμές, το ξένο συνάλλαγμα, η δημιουργία χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων, η εμπορία και η φύλαξη, εκτός από την παραδοσιακή μας θέση στον φυσικό κόσμο, σε κλίμακα, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο metaverse .”