Προς τα τέλη του 2021 και τις αρχές του 2022, ο κόσμος χτυπήθηκε από NFT-mania, με δισεκατομμύρια δολάρια να δαπανώνται για NFT κάθε μήνα. Έμοιαζε ότι με οποιαδήποτε νέα ταινία ή προϊόν που θα κυκλοφόρησε και ένα NFT θα κυκλοφορούσε μαζί του.
Τον Φεβρουάριο του 2022, διέρρευσαν νέα ότι η Salesforce σχεδίαζε να κυκλοφορήσει ένα NFT Cloud (τέσσερις μήνες πριν από την επίσημη ανακοίνωση). Αν και αυτό βρήκε σκληρή αντίσταση από τους υπαλλήλους, λόγω ζητημάτων εμπιστοσύνης και βιωσιμότητας, αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συγκαλυμμένη ευλογία, καθώς η Salesforce ενσωμάτωσε σε μεγάλο βαθμό αυτή την ανατροφοδότηση στο προϊόν. Όταν η Salesforce ανακοίνωσε επίσημα το NFT Cloud στην εκδήλωση Connections τον Ιούνιο του 2022, ο όγκος συναλλαγών στην αγορά NFT είχε μειωθεί απότομα, σημειώνοντας πτώση 60% το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο.
Τον Ιούνιο του ’22 ήταν η τελευταία φορά που ακούσαμε από τη Salesforce για το NFT Cloud, με πολλούς από εμάς να πιστεύουμε ότι το έργο είχε μπεί στο ράφι, μέχρι σήμερα…
Σήμερα, η Salesforce ανακοινώνει το Web3, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες της να δημιουργούν συνδεδεμένες εμπειρίες πελατών σε Web2 και Web3 με μια ενοποιημένη πλατφόρμα.
Το Web3 φαίνεται να είναι η νέα κατηγορία προϊόντων της Salesforce για μια σειρά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του NFT Cloud που έχει μετονομαστεί σε NFT Management. Αυτό δίνει στους πελάτες «τη δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης συλλογών NFT απευθείας μέσω του Salesforce, προβολής πληροφοριών πελατών σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθησης δραστηριότητας blockchain και αυτοματοποίησης διαδικασιών με το Salesforce Flow».
Ένα άλλο προϊόν που ανακοινώνεται είναι το Web3 Connect: «Μια νέα ενσωμάτωση API επιτρέπει στις επωνυμίες να δημιουργούν εξατομικευμένες, πολυκαναλικές εμπειρίες σε Web2 και Web3, παρέχοντας εμπειρία 360 μοιρών με την οποία οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις συλλογές NFT τους».