Η Coinbase έκανε την πρώτη μεγάλη διαφημιστική ενέργεια κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl, με μια τολμηρή διαφήμιση που δεν περιείχε τίποτα άλλο από έναν κωδικό QR που ‘επέπλεε΄ σε μια μαύρη οθόνη για 60 δευτερόλεπτα, οδηγώντας σε έναν ιστότοπο με μια προσφορά για 15$ σε δωρεάν Bitcoin για νέους πελάτες που θα εγγράφονται για τις επόμενες δύο ημέρες.
Λίγο μετά την προβολή του, οι άνθρωποι της Coinbase ανέβασαν στο Twitter ότι ο ιστότοπος και η εφαρμογή της εταιρείας είχαν καταρρεύσει.
Η διακοπή δεν κράτησε πολύ καθώς ο ιστότοπος του Coinbase άνοιξε λίγα λεπτά αργότερα, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής του σελίδας που εμφάνιζε την προσφορά του δώρου μαζί με μηνύματα όπως “Λιγότερη συζήτηση, περισσότερο Bitcoin”.
Εν τω μεταξύ, η διαφήμιση έχει προκάλεσε άφθονο buzz στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που όπως σημείωσε ένας συντάκτης στο AdWeek αναμφίβολα θα ευχαριστήσει την ομάδα μάρκετινγκ του Coinbase.
Άλλοι παρατήρησαν το εξαιρετικά χαμηλό κόστος παραγωγής της διαφήμισης σε σύγκριση με μια τυπική διαφήμιση του Super Bowl. Και ένας σχολιαστής επέστησε την προσοχή στην τεχνική κατάρρευση του Coinbase, αλλά επαίνεσε τη διαφήμιση ως έξυπνη και πρωτότυπη.
Η διαφήμιση της Coinbase δεν ήταν η μόνη διαφήμιση κρυπτονομισμάτων που προβλήθηκε. Το Rival FTX έκανε επίσης το ντεμπούτο του στο Super Bowl με μια διαφήμιση με τον κωμικό Larry David, ενώ οι διαφημίσεις των Bud Light και Turbo Tax αφορούσαν επίσης κρυπτονομίσματα.