Για να επιτύχουν σε αυτό το νέο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στη διαφάνεια, την υπευθυνότητα και την ικανοποίηση των πελατών
«Το μέσο είναι το μήνυμα» συνεχίζει να είναι η αρχή καθώς μετασχηματιζόμαστε από Web2 σε Web3 . Τον επόμενο χρόνο, θα δούμε μια απότομη αύξηση στον αριθμό των πλατφορμών Web3 τις οποίες η βάση χρηστών του Web2 θα απορροφηθεί πλήρως ή εν μέρει.
Τα μέσα ενημέρωσης εξελίσσονται, μάλλον μεταμορφώνονται. Απομακρύνονται από τον ελεγχόμενο και πάνε προς την αποκέντρωση. Η κυριαρχία, η αυτονομία, η ιδιωτικότητα και η απουσία μονοπωλίου δεδομένων είναι όλα στο παιχνίδι. Οι καταναλωτές απαιτούν πλέον τον έλεγχο των δικών τους δεδομένων και του απορρήτου τους. Το παραδοσιακό μοντέλο ενός συγκεντρωτικού, μονοπωλιακού Διαδικτύου αρχίζει να καταρρέει. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ υφίσταται μια σεισμική μετατόπιση. Η αποκεντρωμένη ιδεολογία του Web3 πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός ανοιχτού, διαφανούς και ασφαλούς Διαδικτύου. Θα είναι λιγότερο επιρρεπές σε λογοκρισία, απάτη και κατάχρηση και θα επιτρέψει μεγαλύτερη καινοτομία και ανταγωνισμό. Οι αποκεντρωμένες εφαρμογές μπορούν να αναπτυχθούν από οποιονδήποτε χωρίς να απαιτείται άδεια από μια κεντρική αρχή.
Το Web3, γνωστό και ως αποκεντρωμένος ιστός, φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε διαδικτυακά. Οι παραδοσιακές στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ δεν θα είναι πλέον τόσο αποτελεσματικές σε αυτό το νέο περιβάλλον. Το μάρκετινγκ στο Web3 θα πρέπει να επικεντρωθεί περισσότερο στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στην παροχή αξίας στους πελάτες.
Επικοινωνία με τους ‘Believers‘
Πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτοί οι πελάτες είναι GenZ και millennials. Εκατομμύρια από αυτούς χρησιμοποιούν DeFi, dApps, play to earn games, NFT marketplaces και το Metaverse για να αλληλεπιδράσουν με στο Web3. Το 80% αυτών των ανθρώπων είναι κάτω των 30 ετών, πιστεύουν σε ‘ανοησίες’ και μπορούν να αλλάξουν πίστη εύκολα. Έχουν έντονο ενδιαφέρον για τις αποκεντρωμένες τεχνολογίες και το οικοσύστημα Web3. Αυτοί είναι οι πρώτοι που υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες. Διερευνούν νέες και καινοτόμες προσεγγίσεις σε προβλήματα του πραγματικού κόσμου.
Όντας γνώστες της τεχνολογίας και περίεργοι, έχουν ήδη εμπειρία σε αποκεντρωμένες τεχνολογίες και κρυπτονομίσματα. Ωστόσο, ανησυχούν για το απόρρητο και την ασφάλειά τους στο διαδίκτυο . Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν γνωρίζουμε τίποτα άλλο γι ‘αυτούς. ούτως ή άλλως χρησιμοποιούν ψευδώνυμα. Η επιρροή τους θα είναι μια πρόκληση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.